Friday, June 10, 2011

KELAMAAN KESEPIAN

salam olls.... lama yang teramat2 lama aku rasa tak menghapdate belog ni... memang la ada rasa nak hapdate tapi bila pikirkan line, semangat terus kedaung... lagi baik tak hapdate teros dari menyakitkan ati sendiri bila type pnjang2 sekali tak bleh nak publish kan...? fb pun aku on seminggu sekali je...

bayak je citer yang aku nak citer sebenarnya... cam.., yang aku ngah menganggur tu, cam dah sedia maklum la kan... 24hb 5 ai tu plak, aku g konvo, aku g ngan mak ayah abe jea k.soah putra n putri... gambar2 ada je kat dalam fb (setelah lama aku tak masokkan gambar dalam fb.., huhuhuu...)

lepas konvo ai tu plak..., kitorang tros memanjat ke cameron highlands... akak aku dah tunggu kat sana... means, our 2nd vacation for 2011 la... gambar pun ada dalam fb... gambar2 ni memang harus aku masokkan dalam fb sebab ngan niat nak meng'inform'kan pemergian kami tu kat orang sarawak... ihik2...

so, sekembalinya dari sana... cam biasa la kejer aku sehari2... driver n baby sitters... huhuhuuu....

gambar2 nanti aku masukkan kemudian k... :)


sehingga saat ini, tata titi tutu....




(saja nak share gambar terbaru aku... hehehe...)

2 comments: