Monday, January 24, 2011

BIOGLO BLACKHEAD LOTION

dalam entry membeli membelah ai tu, aku lupa nak citer sal 1 benda tu lorr... tadi nak update sal benda alah ni.., cari2 gambar rupanya tak der pun ag... rawaida2... mungkin sebab ai tu aku amek benda alah ni ngan akak aku lewat sket kot. tu la pasal aku tak hapdate ag ai tu...

k2, benda alah yang aku nak citer ialah......








BIOGLO BLACKHEAD LOTION. sila abaikan muka n selendang aku yang ntah hape2 itu yer... just focus your eyes pada benda yang kat tangan aku tu udah....

benda alah ni keluaran cosway... haa.., kata pun sekarang ni akak aku dah jadi members, so haruslah aku jadi regular customer gitu... huhuhuu....

ap yang aku nak citer..., aku sangat berpuas hati ngan lotion ni. kegunaan dia adalah untuk memudahkan kita menghilangkan blackhead kat muka. memang sangat mudah ok, dan hasilnya pun jauh lebih memberansangkan berbanding kalau ko guna pore strip tu...

cara nak guna simple jer....

1. semburkan BIOGLO BLACKHEAD LOTION pada kapas muka.

2. letakkan kapas muka pada kawasan zone-T berminyak yang cenderung pada bintik-bintik hitam.

3. basahkan tuala di dalam semangkuk air panas. perah sehingga kering dan letakkan di atas kapas muka. ulang sekerap yang perlu supaya tuala sentiasa panas untuk mengekalkan kesan saunanya.

4. biarkan selama 15-20 minit, kemudian alihkan.

5. gunakan kapas swab dan picit kulit dengan lembut untuk membersihkan pori-pori yang tersumbat.

lepas ko dah ikut step2 kat atas tu, dah settle sumer tu, jangan lupa bilas muka bersih2, pastu pakai toner n pelembap kulit. cam biasa la, guna sekali or 2kali seminggu sahajo... tapi ingat tau.., gunakan benda alah ni selepas mandi, pada kulit yang bersih...

haa..., sal step no5 tu... dia soh guna kapas swab kan..? susah la nak guna kapas swab a.k.a cotton buds itam yang dia bagi tu. so, aku buat cam biasa je la..., picit pakai besi khas tu.. huhuhuu....

hmm.., harga dia...? aku beli ai tu time promosi pengenalan, harga dia RM14.90... promosi tu last ai ni tak silap aku.., so lepas ni harga normal dia adalah RM38 sajoo....










No comments:

Post a Comment