Monday, January 3, 2011

MEMBELI MEMBELAH

adoiii... eh3.., bukak2 entry dah mengeluh, tak baek betol... k3, aku mula dengan senyuman... hehehee... bukan apa laa... disebabkan aku tak der camera, kena la buat kejer dua kali... semalam dah snap pic2 yang nak hapdate ai ni..., tapi kata pun camera orang kan..? harusla ada ngan tuan dia.., so nak hapdate camno..? harusla aku gagahkan diri snap balik pic2 barang2 yang aku nak masokkan, nak guna camera fon adalah malas sebab nanti nak kena gigibiru plak masok lappy, so guna crystal eye sajooo... hahahaa.., kualiti adalah kedaungggg..... tapi kalau semalam pic barang2 je.., ai ni haruslah bersama model.... walaupun model itu adalah sangat selekeh....



ceritanya adalah..., semalam kan akak aku cuti ag... so dah petang2 sket tu dia soh aku g amek catalog cosway dalam keter dia, ada promosi baru. so.., aku g la amek kan. sementara tunggu dia dok buat apa ntah, aku belek2 la dulu catalog tu... sekali ada yang terbekanan la plak... MUSK BLOSSOM DESIGNER SET... sebelum ni pun memang aku dok pakai perfume dia, memang wangi... yang ni plak ada promosi ooo... dalam set ni dia ada perfume, body spray, hand & body lotion, deodorant n body powder. untuk harga promosi, sumer tu dapat ngan harga RM28.60 sahaja.... haaa.., mana aku tak meroyan nak nya.., tapi bila di pk2 balik, KIV la dulu... hehehee... hangat2 taik ayam betol kan..? bukan apa... duit tak banyak oooo... so, tiba2 time dah nak kuar tu, aku gtau akak aku soh cancel je la aku nyer order tu... aku amek satu je.., blackhead lotion. akak aku pn, ok... tapiii.... bila mak aku plak yang tengok, mak aku bkenan la plak yang aku cancel tu... so, tak jadi cancel, mak aku yang amek... nak dijadikan citer plak, bila dah ada tu, mak aku cakap dia bukan nak sumer pun. dia pun lantingkan kat aku lotion ngan body spray...







lotion itu...., aku pun tak tau la aku pakai ke tak ni. aku ni bukan jenis yang suka pakai lotion sangat pun. kalau time kat kuantan dulu, suka mintak lotion eb lepas makan je, sebab aku adalah tidak suka makan pakai sudu... huhuhu...




si kurus tinggi lampai tu plak... haa...?? eh.., bukan aku la... aku sedar diri aku ni rendah dan rendang... weekk... maksud aku yang kat tangan aku tu haa.... tu plak body spray....


yang kat bawah ni.., pembelian dilakukan tanpa dirancang sebab tengok2 kat kedai tu cam berminat je. ianya adalah....................


XYLIN BRIGHTENING GEL...., untuk putihkan gigi dan memberikan anda senyuman colgate... tiba2 plak colgate kan... huhuuuu....



haaa..., yang ni aku paling suker walaupun sebab pembelian yang tidak disangka terhadap beliau la duit aku abes, uhuk3.... kalau aku beli set musk blossom pun lagi jimat kot.... tapi i loikeee... sebab bleh tambah koleksi orange of mine... hehehehee....

time aku dok belek2 bag ni.., mak aku cakap "bleh tak pilih warna lain selain dari warna orange..?" aku cakap "tak nak..." hehehee... kalau dah giler orange tu.., yang warna orange sumer nya aku nampak lawa... biarla orang cakap tak lawa pun... bila tunjuk kat akak, dia pun cakap lawa... pastu ada dia tambah ag tau "bag orange tak der ag kan..? amek la..." haaaaa..., lagi menambahkan semangat untuk aku abeskan duit betol la... hahaha.... so.., bag tu sekarang dalam genggaman... sukak2... :)

yup.., aku sangat suka ngan warna orange... kalau bleh dari sekecik2 hingga la sebesar2 my stuff.., sumer aku nak warna orange... nanti kalau ada masa, aku citer sal orange of mine... huhuhuhuhuuu....

haa...? mana blackhead lotion...? terjadinya kesilapan tknikal... yang order 2.., akak aku 1, aku 1... yang dapat nyer..., 1 sajo... so, aku bagi akak aku dulu... hehehe.., untung sket duit aku.., tapi rasa cam dok tingat2 la plak... hmmm....










No comments:

Post a Comment