Friday, September 16, 2011

BERSIHKAN SAWANG

salam ollss...., memang lama yang terrrrramat sangat aku tak hapdate belog kesayngan aku ni... yesss..., itu aku tau... tak perlu saper2 nak gtau aku... huuhuu...

bukan apa la.., disamping line beruktheband aku kat umah yang memang kedaung.., siyes aku tak der masa nak on9... fb pun dah lama aku tak bukak..., aku hand over kat ehem2 kat bawah ni je yang tolong salu check kan.. wah gitu... hahahahahaa.... al-maklum la..., bak kata abe se..., wanita bkerjaya... perahsantan btol aku ni..., ahak3... tp ye la.., kata pun aku cuti jumaat je.. mana sempat nak buat semua bnda dalam 1 ari kan...? ni pun.., curi2 masa je ai jumaat ni... bleh la aku on9 jap..

k la..., aku cau cincau setakat ni je la dulu eh... setakat nak sapu2 sawang buang2 habuk je ni pn... :)






1 comment: