Thursday, August 5, 2010

salam.., mmm... dah lama giler kot aku xupdate blog aku ni kan..?
dh bersawang pn... many things happened, yg btol2 menguji hidup aku.., dugaan yang hebat untuk aku tanggung dari Maha Pencipta. itulah qada n qadar yg aku kena trima..., i'll post on d other entry i/Allah, kalau aku btol2 dah bersedia nanati.

mm..., study...? so far so good... selepas kejadian 2, sedikit sebanyak semangat aku kembali pulih.., thanx 2 all my family, his family n all my beloved frens yg always wif me.., always bagi aku kata-kata semangat untuk aku kuat. Alhamdulillah.., here i am...

minggu depan kita semua sebagai penganut agama Islam akn berpuasa kn..? so, selamat berpuasa semua ya..., semoga bulan ramadhan ini akan memberikan lebih keberkatan kepada kita.., i/Allah...amin...

No comments:

Post a Comment