Friday, October 15, 2010

pelajaran pada hari ini...

salam olls...
pg td aku ada 2 test nk kna jawab..., pg2 ag kna jwb test DP n BI... nk dijadikan citer.., mlm td aku ngn eb nk study la DP..., tp sblm 2 aku nk ciapkan assignment acc n eb cari contoh ppr work yg Pn Shera soh bt... skali.., dlm kol1 a:m kitorang baru stat study DP ooo.... study pnya study, dlm kol3 aku dh nk tdo... tp xleh nk tdo gak.., bnyk gangguan, terutamanya bunyi fon org 2..., skt ati oooo... b.., fon ko ada volume kuat ag x...? weekkk :p

so.., pg td kami g kls ngn muka yg ngantok n aku plak rasa cam berada di awang-awangan.., pening bpusing2 aku rasa..., xtido punya pasai..., aishhh....

untuk menghilangkan rasa mngantok dan keseteresan sblm jwb test DP 2...
kami harusssssssssss laaaaaaaa.... jeng3..., bgambor laaa.., apa lg... kata giler gambor... lalalalaa.... tengok pic je la ei..., huhuhuu....



pagi yang gelap, kini sudah terang...

















sumer pn pic menggedik jer...

mata aku dah jd cam panda dh..., uhuk3..., zombi pn ada... arghhh....!!! tensen i...















pic2 kat atas 2 sumer pic menggedik sblm jwb test.., ada time lect blom masok n ada jgk yg time lect dh msok... lect soh revise spntas lalu, kami plak dk bgambar..., mmg terbaekk laaa... huhuhu..., maafkan kami PN... :)
pic2 yg kt bawah ni plak lepas dh ciap jwb test..., PN dk gtau sal hari keusahawanan kt beserah selasa mggu dpn...

pn. shera ngah gtau sal prog ai selasa ni...



khusyuk gler wei.., kahkahkahh...


wah b.., ada paparazzi snap pic kita.., heheheheeee....


cepat2.., posing b, posing..., harusss.... lalalalaa....

kami dah pasan..., hahahahaa...












eb


rawaida arif


time ni dh kuar kls n nk g mkn plak... huhuhu..., time dk kms2 bag nk kuar 2.., noor amek fon eb n sorok lam bag aku.., eb xpasan. bila eb tanya kitorang bt2 xtau.., kalut oo dia mencari sluruh kls... huhuhuu...

eb.., muka bengang... lalalalaa....

hahahahaha..., 2 bila eb kuar jer dari kls..., aku ngn noor tros snap pic dia ngah bengang gna fon dia.., abes dia bebel... lalalalaaa.....
makan time...!!! sebelum nk g jwb test BI.., harus la menjamu perut dulu yer, lapar ooo.... ngn pnt ag nyer...





tengok2.., aku minum air masak yg di bawa dari rumah jer.., huhuhuuu... bagos xsaya...? ihik3.., haruss ok.., KATAKAN TIDAK KEPADA AIS... kahkahkahhh....


adah ngn nana...

zety ngn mummy boncit

haa..., kalau korang pasan la pic kt bawah ni.., dat gurl ngah ggt straw kn...? bkn ggt straw semata sebenarnya.., tp 2la amalan kunyah ais... aku pn mmg suka kunyah2 ais ni..., tp tiba2 dah insaf la plak bila keadaan kesihatan yang tidak mengizinkan..., huahuahuaa...








lepas sumer dah setel makan.., ayuh kita menuju ke kelas seterusnya..., BI... TEST TIME... hahaha..., kitorang dah tau dah soklan test ni mmg ssh giler2.., jd masing2 tawakkal je la..., huhuhuuu....

dimana-mana sahaja kami bleh bergambar.., orang lalu lalang tengok kami..., DO WE CARE...?? xkacau dorang pn...(kadang2 je time nk mntk tlg snap pic.., huahuahuahuaaa....)

saat2 menunggu kertas soklan..., hahahaha..., khusyuk giler 'blakon'...
kahkahkahhh....

huhuhu.., soklan test BI mmg membuatkan usus perut kegelian hingga nk nanges sbb sangat la susahnya wei... xtau la dpt baper mark nnt..., aishh.. .
mdm.., bg mark lbh sket ei... :(
kesimpulan untuk pelajaran ari ni ialah..., penuhilah hari2 anda dengan aktiviti berfaedah seperti bergambar kerana dapat menyihatkan dan menceriakan diri anda yang dah macam zombi... (dush kt diri sendiri...)














































No comments:

Post a Comment