Tuesday, October 12, 2010

17 & 18 October 2010

rindoo sama ini boodak...


salam ollss.......
ai ni aku ada 1quiz n 1test.., kedua2 nya untuk subjek KU... mlm td aku study (study kker...?) ngn eb n k.emma smpai kol2... tp aku rasa banyak borak2 ag kot dr study.., huhuhuuu... tmbh2 ag klu eb.., fhm2 je ler... huhuhuuu...

so pg td g kls mmg ngn niat nk jwb KU cpt2.., bkn sbb excited, tp sbb nk cpt2 abes.., huahuahuaaa...

lps abes jer jwb quiz n test.., aku ngn nana pn berdesup ke koop jab Teknologi Makanan sbb.......... hahaha..., nk anta borang kursus 2 la... rupa2nya.., mmg ai ni pn tarikh ttp dia.., bkn semalam daaa... ahak3...

maka dengan ini.., akan berkursus lah kami pada hujung minggu ini, bersamaan 17 & 18 Oktober 2010... ceeewahhhhh..., ahak3....




4 comments:

  1. eda oh eda! hehehe..bosan la mlm nie =(

    ReplyDelete
  2. ya nana..., eda cni...
    huhuhu.., btol2.., bosan...
    lg bosan mlm td bila xleh on9 sbb kilat...
    uhuk3..:-(

    ReplyDelete
  3. kursus kahwin ajer
    tengak aku
    wat ilek je
    ekeke~

    ReplyDelete
  4. hahaha.., mrh yunk oiii....
    xdop la boring...
    ko mu nk join jgk yunk...?
    hhuhuuhuhuuu...

    ReplyDelete