Friday, October 22, 2010

RELEASE TENSEN...

salam olls...
huhuhuhu.., aku penah gitau tak time raya ai 2.., yg lepas cuti raya memang aku akan mengalami satu kebizian yang teramat sangat...?

haaaa..., memang2.. aku telah pun melepasi 3per4 daripada kebizian tersebut dan... ngan ceramah, test, quiz, assignment, seminar.. adoyaiii... need 2 release my tension. bila aku tanya kwn2 dorang sumer ckp aku badan aku cam dah makin susut, tapi aku rasa cam mkin chubby jer... tensen punya pasal... :(

k2.., semalam kitorang terlibat ngn karnival kerjaya yang dianjurkan oleh POLISAS. kitorang punya turn kol9-11... so lps dah dengar ceramah yang tak berapa nk dengar 2.., kitorang pn kuar dewan nk menuju ke kelas plak, have 2 sit 4 our last acc quiz... yang xbleh blah nya.., sket pn xstudy... rawaida2...






lepas dah jwb quiz n kls ganti personality grooming sumer2 2.., kitorang balik la umah ngn muka yg letih n xbersemangat sorang2 haa.... sumer dalam kpala nak balik rehat n tido puas2..., lagiplak kls DP esoknya 2.., xder quiz, test or assignmnt bagai..
tapi sekali balik umah, hambekkk kooo... nana ajak mereleaskan tensen la plak... huhuhuhuhuuu... MOVEE TIME... lalalaaaaa...
tiba2 bleh plak hilang muka tensen sorang2 2 n bersemangat balik. yang set dalam kepala nk rehat n tido puas2 sumer dah terbang melayang dah... aku, k.emma n eb mmg xder citer laen dah dalam kepala ni.., kata semalam U AGAIN baru kuar kan.., harusss laa serbu... huhuuuu...

time kitorang sampai 2 citer ni dah start 12 minit.., tp kitorang on jer..., kata iklan pn dah 10minit kan..(giler mnipu..). exited punya pasal. k3.., yang tengok citer ni aku, eb n k.emma jer... ct ngn azie tngok citer CUTI-CUTI CINTA, nana ngn kwn dia plak tengok citer JANGAN PANDANG BELAKANG CONGKAK 2... pendek kata, ketiga2 muvee malam tadi memang terbaek laa... aku ckp kt azie yg aku bg U AGAIN 5bintang.., dia bleh cakap dia bagi CUTI-CUTI CINTA 10bintang.., nk jugak 2 menang..hmmm, xpe2....
nak dijadikan citer..., muvee yang aku tengok kan start awal ag.., so abes la awal... yang dorang punya plak start lambat..., so... nk kna tulis jgk ke ei...??
sementara tunggu muvee dorang abes 2.., kami bertiga harusss laa BERGAMBOR... huhuhuhuuu....




















dapat plak port yg mmg terbaek laa... hahahaa... bila sumer2 dah kuar..., kami pun call la uncle n menuju pulang ke rumah ngan tensen yang release... huhuhuu...
mlm 2 mmg dpt tido selena2nya sebab pikir esok nk balik kampung..., lalalalaaaa....









2 comments: