Tuesday, September 7, 2010

UNSANGKARABLE

salam alls...
huhu.., rasa cam sunyi jer kan belog aku ni sejak balik kg.., huahuahuaaa....
line tenet xelok oo..., cmna aku nk hapdet... ada jer sebenarnya yang nak diceritakan, cumaaaa.... mm, sambung sendiri bleh..? ihik3...

k2.., 04hb ai 2 family abang aku dari sarawak dh balik, so kami haruslah g amek kn... gmbr dk menggediks kt epot ada.., tp mls ooo nk trans. sila maafkan saya.

ari2 yang seterusnya, cam biasa la... bangon pagi sahur, maghrib buka. kn3..??? ihik3...
malam semalam akak aku buat nasi kerabu ooo.., best..!! dah lama tingin nk mkn nasi krabu pure kelantan katanya. bleh mkn sampai ke sahur plak 2...:)

mmm..., apa ag ei..? haaa.... akak aku kata..., ni dia la yg kata yer, bukan aku. huhuhu.., dia nk aktif kan balik belog dia yg dh bersawang n berhabuk 2... ok2.., aku sokong 101% la akak oii. tambah2 ag ada permintaan dari kawan2 nya untuk buat novel bersiri sal luv story dia ngn husband(haruslah ngn husband dia kn, xkn la ngn org laen plak..huahuahuaaa...) jangan hapdet setahun sekali kau datang padaku plak yer kak... ihik3...

entry ni bukan kamus bergambar ei.., ni entry buku office management sebab tak der gmbar...
huahuahuaaa....


[TAJUK ENTRY ADA KAITAN X..?;)]


2 comments:

  1. ngidam g la mkn..
    nasi krabu golok kt depan petronas lundang pn best...

    ReplyDelete