Wednesday, September 1, 2010

balik kampunggg...

balik kampung.., ooooo balik kampung...
ahak2.., k2..
salam alls...
uuu.., sekarang aku dah ada kt kampung... best ooo dapat berbuka n bersahur ngn family...

malam sebelum aku balik ai 2.., ada la satu kejadian yang tidak di ingini blaku kt umah sewa aku.., ciap ngn dalam kol12 lbh call polis bagai kn... takut giler kot. masing2 housemate aku tido kt ruang depan jer n masing2 ada besi kt hujung kepala... giler cuak kn...? mana xcuak yang oii..., dh ada keta dk round kt dpn umh kitorang 3 4kali.., ciap ngn berani masok, naseb xmasok dalam umah jer. kalau dia xbenti btol2 kat depan gate umah kitorang, xder maknanya kitorang nk syak apa2. dah la ada barang hilang. bleh la plak lepas dah amek barang 2 g usha line skali ag, naseb time kitorang sumer dh sedar n sumer time 2 bkumpul kt depan pntu umah. ena sempat btol2 btentang mata ngn dia. pucat lesi muka ena lps 2. sapa xtakot oiii..., budush btol la.., bulan2 puasa pn nk bt dajal jgk. malam 2.., sha memang xtido lnsung. yg laen plak tido2 ayam jer.., sbb takot pnya pasai...

pagi esok 2 kitorang ada kelas kol10.30 pg.., ajak sha ikut sama sebab risau kn tinggal dia sorang2 kat umah, tapi dia plak tiba2 xnak ikut sebab ngantok giler2. memang bleh tngok la muka dia yang semalaman tak tido 2...

lps dah abes kelas sumer ai 2.., balik umah harus la kemas2 barang untuk balik yer.., xsabar ooo walaupun time 2 tinggal baper jam jer lagi... huhuhu.., xcited gler doos...

petang 2.., sumer kuar bebuka kt luar cuma tak sama2 jer..., aku bebuka ngan eb, noor, sha n erin yang nk balik kampung ni la.., dorang masing2 aku xtau la plak nak bebuka kt aner...


sekali time pusing2 kt atas terminal 2.., jumpa deco raya yg lawa ooo..., gntung2 ketupat bnyk2 yang ada lampu2 2... mula2 nak snap pic malu2.., tp dah dekat nak naek bus 2.., ada kami kesah..? ahak3...







bus malam 2 smpai awal ko tau.., sharp kol10.30 malam 2 mmg bus dh gerak dh.., suker2... huhuhuuuu..., memang sampai awal la.., kol 4.30 dh smpai kt melor ko tau.., sempat sahur kt umah..., best tangat2...!!:)

sapa yang tak balik kampung ag..? angkat tangan... c(-;



3 comments:

  1. tgh angkt tgn nie.. nmpk tak? haha

    ReplyDelete
  2. mummy: xper.., boncita raya ngn cj n upun yer..
    huhuhuu..

    zull: tangan awk transparent so sy xnmpk..lalalaa....

    ReplyDelete