Saturday, February 12, 2011

CHOCOLATE

seperti yang diketahui oleh orang2 yang terdekat ngan aku, aku ni adalah choc lover... aku suka giler2 ngan choc... tapi kalau eskerim choc aku tak gemar... huhuuu.... so, sepemergian abang aku labuan, adalah dibelinya benda2 di bawah ini.... peringatan bagi saper2 yang juga pencinta choc, sila ke supermarket berdekatan anda esok, hehehee.... c(-:



FORRERO ROCHER... choc ni pemes gler kot kan... tapi aku tak tau la naper aku tak suka sangat kat choc ni... tapi kalau yang orang bagi.., otometikli aku jadi heart laju2 sama ini choc... hahahaa....




DAIM..., i loikee..... memang choc ni jer yang mula2 aku nampak bila abang aku tanya nak choc apa... hahahaa....




oh my HERSHEY...!!! lollyHERSHEY kan... harussslah.... hahaha.... kalau hershey, yang paling pemes nyer, kisses la kan...? sedap pun sedap... comey pun comey...



kesemua itu... aku tsengeh sorang2 ok dapat choc... hahahahaaa... sangat teruja... gamaknya kalau aku g sendiri labuan, mau giler kot... huahuahuaa....







No comments:

Post a Comment