Saturday, February 5, 2011

MISSION FAILED

uishh.., panas ag rasa bibir aku ni penangan tomyam yang pedasssss punya pasai... tapi nasib rasa dia sedap.., kalau tak mau nyer aku sadai je maggi tomyam tu... hehehee...


hahahaa.., caya tak sebenarnya aku ada kedai tomyam...? haaa.... aku tak nak citer jer sebenarnya sebelum ni... aku tak nak la kan nanti free2 dapat 'note buku' sebelah kiri plak kan, tapi bukan sebab bongkak nak menunjuk2, sebab menipu... huhuhuu... pic ni memang la pic real, tapi bukan aku punya la... kawan aku yang snap. dia cakap kedai ni kat johor, area mana aku lupa dh... dah la aku suka makan tomyam, ada plak kedai tomyam nama aku, memang canntikk la kan... hahahaa....


sebenarnya aku abang n k.long kuar tadi, sebab aku nak cari kasut. esok dah start program yang tertunggak itu, tapi nak dijadikan citer... sumer kasut yang aku bkenan n yang tak over budget adalah kehabisan size ooo.... bukan sepasang, tapi 3 4pasang, sumer takde size... apa la nasib aku kan... mentang2 la lpas cny, sumer kasut yang size 'comey2' kena sapu bersih yer.... hmmm..., last2 balik ngan mision failed laaa... pakai sandle je ler esok jawabnya... huhuhuhuuuu....

psstt.., kasut school itu sangat lawa n sangat mahal... bila la scholl nak buat kasut murah2... memang tak la.... aishh....







No comments:

Post a Comment