Saturday, February 26, 2011

MEREPEK MERABAN

hahahhaaaa.... giler ke apa kan..? ttba je gelak tak pasai2... bukan apa, mulakan harimu dengan senyuman... haa... eh2, ko tu eglak bukan senyum... hehehee... apa2 je la kan.... aku tak tau pun nak update sal apa ni... tapi rasa cam nak mengembalikan keaktifan dalam membebel tak tentu pasal dalam belog kesayangan aku ni... so, tak kisah la aku nak membebel sal apa pun kan...

haa...., aku ada gtau tak yang aku akan test jpj 10hb...? kalau ada la kan, meh aku nak buat pembetulan sket... semalam, cikgu yang ngajar aku tu ada msg, gtau yang aku punya borang permohonan untuk test tu kena reject... *adoyaiii....

so, aku punya test setakat ni kalau borang dah tak kena reject, 17hb nanti la plak... ye la..., memang la makin lewat, tak kan la yang awal tak lulus, makin awal luluss... plak kan...?

17hb...?? yesss.....!! kebetulan, semalam ayah aku call tanya camna progress belajar keter... so aku jawab la yang nak kena test maybe 17hb... ayah aku pun jawab... "haa.., buat elok2... biar lulus tros... so, anggap sebagai hadiah untuk diri sendiri tros..." hadiah apa...? addeee lerrr.... hehehheee.....







No comments:

Post a Comment