Tuesday, February 1, 2011

KELAMAAN KETIDAK KE'HAPDATE'AN

hadoiii.., siyes aku cakap... sekarang i aku tak tau nak hapdate sal apa... nak hapdate sal baby iris sebenarnya.., tapi pic plak tak der... nak update sal itu baby mestila kena ada pic banyak2 kan... dia bukannya tau buat apa2 ag pun... makan tdo jer la yang dia tau...

baby iris adalah makin chubby ok.., geram je aku nak cubit2 pipi dia tu... matik la aku tau dek umi papa dia... huhuuuu... baby girl plak tu kan.., paham2 je ler... anak2 buah aku kan sumer laki... yang pompuan pun kak long syahirah ngn eesya... kak long syahirah dah besar dah, eesya pun dah sekolah dah... iris ni plak yang pompuan, haruss la sangat geram ok... tak sabar2 nak tunggu dia besar... hehehee... (aku plak dah yang xcited lebih..., huhuuuu...)

k la, later aku snap pic baby iris banyak2 k... sila maafkan aku yang ketiadaan camera ini....


psstt..., ai tu ada camera olympus hot deal, RM290 12MP... huishh..., tergugat iman aku ok... tapi berjaya kutahan... hahahahaa....





No comments:

Post a Comment