Saturday, April 23, 2011

KESENTAPAN DAN BELAJAR MENGIRA HARI

salam olss...



perhatian, entry ni entry kamus tak bergambar... harap maklum... :D


k, tak yah la aku nak ulang banyak2 kali yang aku dah lama tak hapdate belog kesayangan aku ni kan... yes.., memang aku sayang sangat kat belog aku ni...(abes ko ingat orang lain tak sayang belog dorang ke rawaida...??) tapi tak tau la naper memang 2 3ari ni aku cam hilang mood nak blogging... ntah kemana hilangnya spirit tu... tapi tak sanggup plak nak bayang kalau aku delete belog ni... kata pun aku buat belog ni sebab minat n hobi kan... tapi ntah la... hmmm....


meh la aku nak citer sal kesentapan aku ngan abang aku punya penimbang ai khamis ai tu ni haa... aku dah dok pum pang kot dalam entry aku yang sebelum ni bahawa badan aku ni macam dah di pam2 dah haa... aku pun bleh rasa memang badan aku ni makin kembang dah ni... tak suker tak suker... hahaaaaa... tapi gemuk pun aku tak tau la haa camna nak diet... makan tak leh tinggal hokey... kahkahkahh....


abang aku ngan kak long pun sama2 sentap jugak k ngan itu penimbang... so, disebabkan masing2 berazam nak kurus balik..., malam tu lepas masing dah timbang n masing2 dah sentap... jom la kita g tenangkan fikiran *wah gitu kan.., kecewa bebenor bunyiknya ngan penimbang tu* di boulevard... bawak adam ngan ammar main2 jalan2 lepaskan perasaan, lagipun jumaat kan cuti... sambil2 tu bleh la kitorang yang nak diet ni pekena pizza... bagos sangat kan, nak diet tapi ngan cara membaham pizza di malam hari...


semalam plak.., ai jumaat kan... abang aku ajak g umah kawan dia... sebenarnya bukan kawan abang aku je haa... kawan sekampung sebenarnya haa.... memang kalau dah sekampung tu, family pun masing2 kenal la kan... dia ni, chef ooo... chef kat atas kapal... so, semalam time kitorang g umah dia tu dia masak fillet o fish hokey.. kelllaass gitu... sedap plak tu. ciap ngan bagi tapau bawak balik plak tu. melayang lagi haa niat kami nak berdiet... kahkahakahh....


ai ni plak, lepas g anta adam tuisyen kitorang kuar g makan mee kolok buat kali terakhir... untuk aku la terakhir nyer... orang yang bermastautin kat sini ari2 pun bleh... huhuhuu... cam biasa, mee kolok haji salleh sepinang sari la yang kami tuju... sampai2 je penuh hokey... sampai ke luar kedai... naseb baek ada 1meja kosong, so tak yah la nak tunggu2... lepas je makan, kitorang tros g kedai sourvenir, beli apa2 yang patot... g ai ni tros sebab esok abang aku fly.., minggu depan plak aku dah balik... hahahaa... kalau weekdays memang tak sempat la kan, so settle kan ai ni tros... huhuuu...


so, gitu je la citer aku... hahahaaaa.... cam best je ko ni rawaida kan...? tak der orang nak tau pun sal ko tu... hahaha..., aku nak citer jugak.., my blog my rules... hehehee...


k la, nanti2 aku citer la balik eh...





sehingga saat ini, tata titi tutu... :)





psstt, em counting d day... hahaha... sampaikan ai tu bagi bagi kasut sekolah sebelah kasut lain, sebelah lagi kasut lain kat adam, hahaha... dah la minggu sebelum tu lupa nak bagi baju sekolah adam kat k.long... kena la kak long balik amek plak... hehehee....





No comments:

Post a Comment