Saturday, April 9, 2011

YANG AKU RASA BEST

assalamualaikum....


hehehehe.., tiba2 ai ni mood aku baek kan...? harusss la baek2 je ai ni... cukup la mood aku rosak sebab berurusan ngn imegresen semalam... aish.., nanti2 la aku citer balik... *ko ni rawaida tak abes2 nanti2 nak citer..., alik2 blambak citer yang tersadai....* hahahaa..., em sori... *ala2 amir*


mm.., malam tadi maharaja lawak minggu dua kan..? sapa tengok...? sila angkat kening... haaa.... aku tengok..., aku ngah angkat kening la ni... so, minggu ni saper pilihan korang...? yang korang rasa best...? pada saper2 yang tak tengok tu.., meh la aku share yang aku rasa best... best pada aku la ni.. korang aku tak tau la plak kan camna...



ok, lets cekidaut....




JOZAN.... bak kata abang mamat khalid... sayangkan anak tangan2kan..., sayang kan johan ngan zizan rendah2 kan... kelasss gitu... huhuhuuu....




NABIL.... bak kata apek.., pestime tengok komedi pentas bersiri....




R2... abang mamat khalid innocent ok.., tak faham yang part tuan rumah ngah susukan anak... sama la ngan aku.., aku pun tak faham..., innocent kan aku *laa sangat*... lalalalaaaaa....




SEPAH.... cerita gajah dan ular senduknya.... heheheee....




JAMBU..... abang mamat khalid kata kelasss.... haaa.., kelas u....



haa..., tu la antara yang aku suka malam tadi... amir punya pun ok malam tadi... tak der la cam minggu lepas... siyes aku cakap.., minggu lepas punya aku tak faham apa pun yang dia perform... bukan maksud aku tak faham apa yang dia cakap ok..., aku ni belum kelantan murtad ag... performance dia tu ha yang aku tak faham... sori eh peminat2 amir tu... kang tak pasal2 marah aku plak ni kang... aku dah puji dah tu untuk minggu ni.... *budget juri la plak ko yer rawaida...*



malam tadi pun tak der penyingkiran kan..? nak umum minggu depan yer...? another biz plan dari astro yang baeeekkk punya... pandai yer korang nak soh kitorang langgan pakej mustika.... tak per2..., bape nak kena tambah kalau langgan pakej tu ni...? *hahahaha.., blagak ko yang bayar astro kat umah abang ko ni yer....*



agak frust di situ sebenarnya.., dok sini bleh la lagi nak tengok kat Utube... berdesup je loading haa... kalau dah balik kampung nanti.., teap2 ari aku rela jadi drebar ayah aku la jawabnya... nak singgah kedai, nak on9 punya pasal... adoyaiiii...... minggu depan aku tunggu tengok orang laen la plak yang share....



sehingga saat ini..., tata titi tutu.... :)


psstt...., epi weekend.... c(-:





No comments:

Post a Comment