Saturday, April 2, 2011

PENGETUA A.K.A PRINCIPAL

ok la... kalau malam tadi aku citer sal maharaja lawak... malam ni aku citer sal akademi fantasia la plak yer... huhuhuu... tapi aku bukan nak citer sal pelajar2 dia eh.., sebab aku sebenarnya tak der la follow sangat pun af ni... tapi disebabkan ni musim last.., cam nak follow je. pengacara pun pak nil balik dah... haaa.... lagipun, malam ni kan konsert tirai kan.., so harusss la tengok.... yang paling aku xcited nak tau sah2 la saper pengetua bagi musim last ni.... dengar citer sumer dok cakap ahmad dhani..., abang aku pun saje nak bagi aku saspen, cakap konpem ahmad dhani... pak nil plak.., memang terrrbaeekk la bawak watak konon2 memang ahmad dhani yang jadi pengetua... hahahaa.... tapi last2.................................................................................................
-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-
-

AMY SEARCH ooooo pengetua nya... haa..., hopefully pelajar2 sumer dapat timba sebanyak2 ilmu la yer ngan pengetua n sumer cikgu2 yang memang dah berpengalaman dalam bidang ni....



kalau ikut kan tengok konsert tirai tadi cam tak berapa nak menyengat je sumer... n*lagi ko nak komen2 bebel2 lebih2 yer rawaida... ko pandai nyanyi...? sebab aku tak pandai la, aku nak soh orang yang nak pandai nyanyi tu blajar betol2 haa....* *apa2 je la...* tapi kira ok la kan.., dorang pun tak amek kelas secara rasmi lagi kan... nway.., semoga berjaya la sumer....



sehingga saat ini, tata titi tutu... :)








2 comments:

  1. wooo.mmg smart amy search jd pngetua!! http://www.geekintherainbow.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. btol2.., terbaek la kan.. ;)

    ReplyDelete