Saturday, April 2, 2011

JOZAN STILL DA BEST LA...!!!

aku nak komen lebih2 pasal maharaja lawak tadi pun tak reti la...sebelum start tadi aku tak sabar2 nak tunggu performance jozan, nabil, sepah ngan R2...


performance yang best bagi aku tadi pun R2, jambu, nabil n sepah... memang antara yang peberet aku dah pun tu haa...


walaupun jozan tak tersenarai dalam yang best tadi..., bagi aku dorang still da best... mungkin tadi dorang konpiden sangat kot... bcampur plak ngan nebes, nak jaga status lagi haa... macam2 kan.., jadi la camtu... dorang baru nak warming up tu... lagipun pandangan aku la.., pandangan korang aku tak tau la plak kan.., sebab dah sah2 aku tak leh nak pinjam mata korang... jozan ni dorang dah xleh nk perform ngan apa2 yang terikat... cam tadi zizan baru bagi punchline kan.., sekali masa dah abes... dorang ni nak kena sesukahatisesedaprasa dorang je haaa... baru la best punya dorang bantai... apa2 pun.., arap2 sangat, minggu depan jozan bagi yang lagi baek laaa... aku rasa pun ramai yang sama2 berharap ngan aku kan...?


juri plak.., ok la... mula2 aku ingatkan afdlin yang 1st tu... rupa2nya mamat khalid... huhuhu... arap2 juri tak der bagi markah lebih kat mana2 peserta yang dorang minat lebih eh... hehehee..., jadi juri harus fair n square kan... :D ahmad idham ngan apek pun, sempoii....


marketing planing astro memang baaeeekk punya kan...? saja je soh langgan pakej mustika yer.. panas je ati aku dengar ac announce tadi haa... dah la tayang kat prima 2minggu je *tu pun dah kira baek rawaida oii.., kalau tayang seminggu or tak lansung lagi la ko gigit jari haa...* tak sempat ooo nak tengok peserta kuarkan idea2 yang lagi bernas haa... tapi bak kata abang aku.., apa susah... kita tengok la kat Utube... hahahahaa.. memang boleh tapi tak baper nak best la kan...? dah la kat kampung nanti line tenet agak mendukacitakan... uwaaa.....


haa.., sal pengacara... ni sekali lagi aku nak habaq pandangan dari mata aku yang berkacamata ni.., ac tak baper nak in la... kalau ikutkan jozan la yang memang sesuaiii.. tapi dorang jadi peserta la plak kan...? abes, naper tak bagi syarifah shahira...? aku rasa lagi ok kot kan...??


apa2 je la rawaida oii..., bukan orang dengor pun haaa ko dok bebel kat sini... tak yah nak komen beriyaa iyyerr.... *yela2...*



sehingga saat ini, tata titi tutu... c(-:




psstt... panasss je ati aku ngan fon ni haa... buat hal la plak... mintak duit la sumer tu... aisshhh..!!!







No comments:

Post a Comment