Thursday, November 4, 2010

APA KAH...?

ni citer dah basi sebenarnya... tapi aku nk citer jgk...

cam kebiasaan.., ari exam mmg aku akan msg sumer fmly aku.., mak ayh adik beradik ipar duai sumer laa...(nk kata aku mnja ke, apa ke terpulang la..., 2 mmg dah kebiasaan aku dr sekolah ag...) so.., bila aku msg gitau aku nak exam.., yg dorang rep sumer hampir sama je la kan.. gud luck, buat yang terbaek...

tapi.., ngn kakak ipar aku sorang ni.., ada pesanan tambahan sket yang berbunyi...
k.soah ucapkea adeq wat molek exam ni, jwb tenang dan ooooo'kkkkkk senafas jah kali ni, pahni merdeka doh. result bgus, dpt keje pun mudah n gewe pun saye (opssss...ado keh?). hehe, minta Allah pmudahkan...

part yang aku bold 2 yg xtahan 2., adoii....
nk tngok adeq cam dulu2 balik ei...? doa2kan lah yer family ku....


RAWAIDA ARIF WITH ??????
apa kah...???







No comments:

Post a Comment