Saturday, November 20, 2010

SUATU HARI DI HARI SABTU

Ai ni memang tak terlewat bangon walaupun sket yer... heheheee...
pagi2 ag mak ngan ayah dah kejut sebab prog ai ni memang pack... macam2 yang nak dibuat...

aku ngan mak nak ikut ayah mai kedai ai ni... dats why la kena bangon awal2 sangat 2.. ayah memang awal bukak kedai (rezeki mudah masok katanya..)

prog pertama untuk hari ini, aku g daftar nak amek lesen keter... hahahaha.... orang laen dah lama ada lesen la rawaida... DO I CARE...?? lalalalaaa.... bukan nya guna duit korang pn kan... haaa..., kan dah terkasar bahasa... buat2 tak baca jer la ei yg 2... :) lepas reg kerani kat situ cakap ai ni bleh masok bengkel KPP tak silap aku then lusa bleh amek test undang2... WAH.., sangat proaktif... ok.., deal...!!

pas settle reg sumer 2.., g klinik plak... yang ni sebenarnya prog yang di gezek oleh mak aku... naek keter baru la mak aku cakap nk bwk aku g klinik plak.... adoyaiii... tak kan la aku nk terjun kuar plak kan...? so.., perjalanan diteruskan...

samapi2 klinik, org memang ramai giler... sebab budak2 nak sunat dah cuti2 sekolah ni... aku tunggu je la kan... doc sampai jer.., cek bt ultrasound bagai... result...?? ALHAMDULILLAH... tak der apa2 yang nak dirisaukan... sakit2 biasa jer....

pas dah settle kat klinik.., g balik kat driving school 2 sebab nak cancel masok bengkel ai ni... nak amek ai laen... sebab ptg ni memang ada prog laen ag.., so memang tak sempat la kan... set date laen....

pas2...?? here i am... dah lama kot tak masok cc... hahaha....

* hapdate secara pantas... c(-;






No comments:

Post a Comment