Saturday, November 20, 2010

PELAMIN ITU SANGAT LAWA

tadi aku g kenduri umah sedara aku kat Lundang ngan family.... jalan jam giler2 oooo.... mana la datangnya orang ramai2 2 kan... hahahhaaa....

yang aku nak citer sebenarnya..., pelamin itu sangat lawa.... huhuhuhuuu... gabungan warna hitam+putih+merah... simple jer.., tapi menarik.... aku sempat posing berangan jap atas pelamin 2.... hehehe... hah..? gambar...? sabar yer..., gambar2 kat camera akak aku... tiba2 rasa tak sabar nak kawen....(gatai naaa....) kahkahkahkahkahhhh...!!!!

prog untuk esok.... hari meronggeng mak minah bersama Amni ngn Sofea (skema ooo...), hehehee.... suker2..., cant wait... dah lama giler kot tak jumpa dorang. ngan amni.., dah baper kali plan... tapi asyik tak jadi jer... i/Allah esok ni success la ei syg... miss u damn much lorrr....

esok juga bermulanya PAMERAN CHENG HO kat STADIUM SULTAN MUHAMMAD ke IV... macam2 la yang ada.., pameran Quran bersalut emas..., pameran Quran terpanjang di dunia..., makanan dari China..., cara alternatif merawat diabetis.... macam2 ag la.... tak ingat plak aku... so, apa ag...?? jom la kita beramai2 serbu... heheheeee..... (mentang2 aku nak g esok kn..? hahahhaa..., nanti aku gtau ag ei apa yang ada kat sana....)


6 DAYS MORE...!!!









No comments:

Post a Comment