Friday, November 19, 2010

PANTAI IRAMA

Di pagi raya ke3, tlewat bangon oooo.... huhuhuhuuuu....

ptg smlm ayh ajk aku g klinik.., tp aku plak ajk ayh g pantai... so, ajakan ayh tak berjaya, ajakan aku... SUCCESS... lalalalaaa.....

ramai giler kot org kt PANTAI IRAMA semalam.., jalan memang jam sangat sampaikan tak leh nak masok ikot main entrance. Abg Ame pn masok kt tapak expo, park kt ctu n maen2 kt pantai belah situ je la... tapi tak best la, sebab ombak besar giler kot..., arique yang suka mandi pantai pun takot. adk alffie yang bleh jalan2 dalam air kt pantai Cherating ai 2, semalam xnak dekat pn ngn air. memang berbeza sangat2....

pas dh agak lama dok lepak2, maen air, maen pasir..., kitorang pn gerak nk balik. kak ngn Abg Ame uruskan bdk berdua 2.., n tiba2..., eh3... ada kuda la.... arique apa ag... arique nk naek, arique nk naek laa.... bgambar 2 3keping..., jom pekena nasi air...

kitorang makan nasi air kat tempat yang biasa kitorang makan la.., satey kat situ best ooo... akak aku la yang cakap.., aku tak suka sangat satey... hehehehe...

mlm td sumer tbongkang awal ooo... pas abes cite PUAKA NINGSUN, aku on9 jap then tidoooo.... penat... heheheee....







No comments:

Post a Comment