Tuesday, November 9, 2010

MALAM INI

sekarang, jam kat lappy aku ni baru tunjuk kol 12.38 tgh mlm. tapi sumer bbdk umah aku dh tido. ganti yang tido lewat musim exam kot, walaupun sebenarnya esok kami masih ada paper yang perlu di jawab.

kenapa kami relax? sebenarnya, lepas jer abes paper Personality tadi, memang aku tau, sumer rasa lega sangat2, dah memang rasa cam merdeka pn kan...? note taking yang kita nak amek esk ni buat2 lupa plak, hahahaa....

tapi sape tak hazab oii..., kalu 2 paper dalam sehari. dah la 2 2 subjek 2 kena study, kna membaca. mcm mana? mcm mana apa nya lagi.., mcm td la jwbnya. aku mmg fokus (fokus ker..) keusahawanan lebih sebab 2 subjek mula2 td. personality plak budget nk study lepas 2, tp tau2 je la kan kalu dah tdo lewat mlm td, aku masok2 jer library, bkk buku kejap then aku nampak cam buku 2 ngah dodoi aku tido. aku apa ag.., tdo je la... pas2 jwbnya masok nk g jwb paper personality 2, ngn aku rasa cam melayang2 jer, pening yang hamat. so, personality xleh nak jawab tadi jangan salahkan orang laen yer, rawaida... ok, saya tau... lempang diri sendiri...

aishh.., sumer orang dah tido ni... aku..?? nak tido apa nya kalau baru bangon tido... ihik3. pas maghrib tadi.., aku tido sebab rasa penat+ngantok=pening, kol 8lbh akak aku call, pas cakap ngan akak aku tido balik (huahuahuaa..). pas2 kol 10 lbh papa plak yang call. pas cakap ngan pama, aku join plak k.emma ngn eb tngok muvee. muvee abes, dorang pn tido... aku..???


ttba plak rasa cam ngantok dh.... lalallalalalala c(-:






No comments:

Post a Comment