Saturday, November 13, 2010

PERMATANG BADAK-ECM-BENTENG-TELOK CHEMPEDAK-BESERAH-TANJUNG LUMPUR-CHERATING-KELANTAN

PANJANG TAK TAJUK ENTRY AKU...? KAHKAHKAHKAHHH.....


11/11/2010 (khamis) - aku kuar dari umah sewa. akak, abang ame, mak n ayh aku mai amek. naper aku cakap kuar dari umah sewa, bukan balik...? sebab aku tak balik ag la... pas kuar dari rahath 5, aku g umah pak cik aku kat permatang badak. kitorang tido kat sana. nak dijadikan citer, baru jer sampai kejap, angkut barang tak sempat abes, tiba2 blackout la plak... bak kata orang 2.., saja nk soh kitorang rehat. yekot... huhuhuuu....

12/11/2010 (jumaat) - pastu, semalam kitorang ronda2 sekitar bandar kuantan.. ecm, benteng, tc, beserah n tanjung lumpur. lepas balik dari tc, kami tros g umah sepupu aku kat beserah then malam nya kami g dinner kat tanjung lumpur. time kat benteng petang 2.., mak ayah akak abang aku sumer turun lepak2 amek angin, snap2 gambar... aku..?? tido kat dalam keta... penat yang teramat sangat, rasa cam tak larat sangat. 1badan aku sakit, pinggang apatah lagi... mmm.... pity me.. :(

13/11/2010 (sabtu) - pagi ni plak.., sebelum balik keL kami dijadualkan akan transit dulu di cherating, umah pak sedara aku. dia soh makan tengahari kat sana plak. pastu baru lah bleh balik keL...

tak sabar2 rasanya nak balik umah ni... huhuhuhuuu....

next family vacation...??? c(-:






No comments:

Post a Comment