Thursday, November 4, 2010

MATAHARIKU...

salam olls...
dah lama aku cutikan belog aku kan...? huhuhuuuu
bukan apa.., ngah final exam kan aku pun malas nak pikir apa yang nk aku post... ni pun sebab next paper 8hb ni.., so ada la masa sket aku nak melepaskan rindu kt belog kesayangan aku ni... hmmm...

ai ni aku exam ppr account... pg td mak aku call tanya sal ppr cmna n aku ckp la ppr kol2.30... mak ngn ayh aku pn cm biasa la... bagi nasihat.., bagi semangat kn...

tadi.., sampai2 jer kat umh.., ayah aku teros call tanya cmna ppr td... ayh aku tau.., aku risau sangat sal ppr ni... bila aku jwb... 'ntah la...' tros ayh aku ckp.., kecewanya... aku rasa cam besalah sangat... tapi aku mmg btol2 xtau apa yang aku jwb td... 1soklan jer yg aku confirm, uhuk4... aku tros ckp leklok kt ayh aku.., i/Allah aku akn lps jgk subject ni... 'haa...., cm2la...' jwb ayh aku... ahak3...

esk pc fair kt KP... jom ramai2... lalalaa...





No comments:

Post a Comment