Thursday, March 17, 2011

17 MARCH 2011

tarikh 17/03/1990 merupakan tarikh seorang ibu melahirkan seorang baby pompuan yang comey macam anak patung... hehehhee... baby tu diberi nama RAWAIDA BT DRAWI @ MD ARIF yang merupakan anak bongsu dalam keluarga tu...

aish.., tak pandai + tak der idea la aku nak mengarang citer... yang pasti, 17/03/2011 yang jatuh pada hari ni..., banyak benda yang aku nak kena lalui...
lebih daripada satu tu banyak la kan...?

1. memang tiap2 tahun tak kan berubah, 17hb 03 akan tetap jadi besday aku... tahun ni merupakan besday aku yang ke 18tahun untuk 3tahun yang lepas.... huahuahuaa... aku masih muda remaja ag ok.. awal remaja gtu... hahahaa.... so kat sini jugak aku nak ucap tima kasih banyak2 pada family n kawan2 yang wish besday aku, tak kira kat fb or text aku... bagi aku, ucapan tu lagi berharga kot dari benda lain... ucapan menandakan orang tu ingat kita... walaupun aku tau fb yang tolong ingatkan... huhuhuuu...

2. ari ni jugak aku test jpj untuk membolehkan aku dapatkan lesen... sumer orang pun tau la rawaida oiii test jpj memang sebab nak dapat lesen, bukan nak mintak kejer... aishh.. hahaha... aku ada gitau kan yang sepatutnya test aku 10hb ai tu tapi tiba2 borang kene reject, so jadinya ai ni la aku test... result...?? aishh... next entry aku citer k...

3. 17/07/10 - 17/03/11 genap 8bulan arwah pergi tinggalkan kita semua... rasa cam baru je lagi aku dengar suara dia, gelak2 ngan dia. hakikatnya, dah 8bulan dia tak der... perasaan aku, tok sah citer la kan...? tipu kalau aku cakap aku tak sedih, aku tak rindu, walaupun orang lain nampak aku epi...


so.., agak2 korang camna perasaan yang aku nak kena gambarkan sebenarnya...??

ya Allah.., aku bersyukur kerana masih lagi dipanjangkan umur untuk aku terus bernafas di bumi ciptaan Mu ini... masih lagi diberi pinjaman untuk terus mengharungi hidup ni... dan aku juga memohon, semoga diperkuatkan iman dan hati aku untuk menghadapi hidup dan dugaan2 yang diberikan. semoga setiap dugaan yang aku harungi akan lebih mematangkan dan menjadikan aku seorang yang kuat... amin....


tahun pertama tak dapat ucapan dari dia. aku kena biasakan diri...



2 comments: