Tuesday, March 8, 2011

HEARTBEAT

"Saya ingin menghadiahkan sesuatu kepada Rakan sempena Birthdaynya. Di HeartBeat! Ada macam-macam design yang menarik dan harganya juga sangat berpatutan. Hasilnya juga sangat cantik. Pasti rakan saya itu menyukainya.
Sekiranya anda ingin mencari hadiah untuk insan teristimewa, HeartBeat! Ada segala banyak pilihan yang pasti menarik untuk mereka.

Ini kali pertama saya membeli souvenir di HeartBeat!. Saya sangat tertarik dengan Personalized Coster kerana boleh letak gambar anak perempuan saya. Hasilnya sangat cantik. Dania Alisha juga sangat menyukainya. Coster ini boleh digunakan sebagai alas Mug Dania nanti.

Jika diberi rezeki mempunyai anak lagi, sudah pasti saya akan tempah Coaster ini lagi khas untuk mereka pula. Tq HeartBeat"
by Nurul Uyun Mazlan





Haaa..., cantik2 kan cenderahati yang dihasilkan heartbeat ni... berdasarkan testimoni tu, memang dia sangat berpuas hati la kan ngan design, harga, dan perkhidmatan yang heartbeat sediakan. so, apa tunggu lagi....? nak dapatkan hadiah istimewa untuk kawan2, teman2 dan keluarga tersayang...? sila klik banner heartbeat atau sini untuk tros ke web tersebut... :)








2 comments:

  1. waaaah . . . HB ! cantiknya mug tuu . .

    btw . . dah follow . . :) heheh . .

    ReplyDelete
  2. btol3.., sangat comey kan..? dah follow jgk... :)

    ReplyDelete