Sunday, March 20, 2011

SINI ADA HANTU

sapa dah nengok citer sini ada hantu...?? aku dah... hehehe... orang lain dah lama tengok kot kan, ko baru nk nengok rawaida..?? DO I CARE...? hehehe...





tak der la..., aku just nak citer apa yang aku tengok la kan... sebab mula2 aku tengok trailer citer ni memang dalam kepala aku rasa cam tak nak tengok pun, nampak cam tak best je...





semalam bila abang aku beli cd ni pun aku still rasa cam.., "aish.., nape beli citer ni..? best ke...?" tapi aku diamkan jer la... hehehe.., bocor rahsia...

cam biasa la kan.., kalau dah beli citer baru balik2 haruss tengok tros... so semalam bila tengok tu... wah, best rupanya citer ni... bagi aku memang btol2 best la... pelakon yang jadi bakri tu aku tak penah tengok pun dia belakon sebelum ni.., tapi steady je dia pegang watak... dialog dia yang paling aku suka... "bodoh punya ringtone..." hahahaa... kelakar kot scene tu...

dalam citer ni, ada 3 citer hantu yang biasa kita dengar... hantu pokok pisang, hantu nombor ekor ngan hantu asrama... semua pelakon2 pun steady, cuma ayah pada yacob tu je cam kaku sket... huhuhuu... komen ngalah kan pengkritik pilih kasih ko yer rawaida...

k la.., bagi sapa2 yang tak tengok ag citer ni sebab rasa citer ni tak best..., aku sarankan tengok la... memang konpem tak rugi... bagi aku jugak la.., korang aku tak tau la kan... best citer ni ag dari khurafat...

sehingga saat ni, tata titi tutu... :)


gambar kecik.., harap maaf.. huhuhuu....





No comments:

Post a Comment