Saturday, March 26, 2011

TERTANGGUH

aku rindoooooooooooooooooo sama ini belog...

huhuhuuu... kalau ikutkan ada banyak benda aku nak hapdate ni....



k2.., malam ni lepas balik dari kuar tadi ingatnya :-


1. nak select gambar2 shoe parajump semalam... tapi tak terselect la plak... tengok la kalau mata aku gagag lagi, aku select n upload siap2 kasi duduk dulu dalam draft...


2. aku nak jugak update sal perkembangan baby IK... ada pic2 terbaru dia yang jadi peberet umi papa IK n aku... kami tiga2 guna gmbr dia yang tu buat wallpaper enpon... hehehee...


3. aku nak upload lagu yang kak emma penah tulis dalam buku aku.., tapi dia lupa lirik, penyanyi n tajuk lagu tu... huhuhuuu....


4. aku nak upload lagu agak best n klakar yang aku dengar dalam enpon kak long time otw balik tadi... tgelak sakan aku dibuatnya.... c(-;



tapi mata cam dah nak terpejam, so esok je la eh aku cuba setelkan sumer... huhuhuh...


sehingga saat ini, tata titi tutu... ;)






No comments:

Post a Comment