Thursday, March 3, 2011

PENCARIAN BERAKHIR

layan taken ngan kak long kat star movies... sangat best itu citer kan...?
sal sorang ayah yang selamatkan anak dia yang kena culik n kena jual untuk jadi pelacur... sangat sukar ok... tapi demi kasih sayang sorang ayah yang berbekalkan pengalaman n kepakaran...., akhirnya dia berjaya juga....

akhirnya, malam tadi pencarian kami terhadap khurafat berpenghujung juga... balik2 je umah tros tengok oooo.... orang lain dah dok tengok, dok cakap2 sal citer ni biler ag kan...? akubaru nak citer... aku tak kira, nak citer jugak... lalalala.... k, semua orang cakap citer ni memang seram giler2 kan...? memang mendapatkan sambutan yang hangat la... komen aku plak...? citer ni ok.., memang ada la elemen seram tu dan elemen seram tu berjaya la buatkan aku terkejut n berdebar2 tunggu scene yang seterusnya tu. tapi..................... citer seram ni still bleh buat aku ketawa. hahaha.., malam tadi, sakan aku dok gelak ngan abang aku sambil tengok2 citer ni... tapi pe2pun memang not bad la... berjaya2... huhuuuu....






No comments:

Post a Comment