Sunday, March 6, 2011

Contest Sahabatku Kesayanganku~!!

rasa cam best la plak join2 contest ni... hehehee.... so, ni ha 1 ag contest yang aku nak join... yang ni pun aku di tag oleh ct jugak...

yang ni tajuk nya adalah "sahabatku kesayanganku"... haaa..., best kan tajuk dia...


kalau nak tau lebih lanjut sal contest tu, klik je banner kat atas tu k....



Syarat-syaratnya:

1. Follow cik tie n tinggalkan jejak kt masterlink cik tie..

2. Buat 1 entry tajuknye "Contest Sahabatku Kesayanganku~!!" n letak banner di bwh kt dlm entry tue..

3. Letak pix korang bersama rakan2 korang (korang mesti ada dlm pix tue)...... 1keping je tau, nnt bulau pulak mata cik tie tgk...

4.Cerita sikit tentang pix yg korang letak & apa makna "PERSAHABATAN" tu utk korang??

5.Tag 2 rakan blogger yg len... n pastikan dorang tahu tau...

6.Xperlu letak letak banner kt sidebar korg...

7.dah siap??? tinggalkan link post korang tue kt ruangan comment cik tie ni, senang cik tie p golek2 kt entry korang...


so, gambar yang berjaya dalam cabutan bertuah yang aku buat sendiri adalah gambar kat bawah ni...

nak kena ceritakan sal gambar yang kita letak kan...? so, meh nak citer sket meh... gambar ni di snap masa ari last kononnya kitorang sama2 study kat POLISAS... kiranya cam last kuar sama2 sebelum masing2 balik kampung la... dalam gambar ni dari yang paling kiri tu, nana azie aku ngan k.emma... eb sorang ag tak der dalam gambar sebab dia yang snap pic ni.... huhuu... maksud persahabatan ni bagi aku adalah satu hubungan yang sentiasa bagi aku kegembiraan walaupun masa aku dalam kesusahan. dorang sentiasa ada ngan aku dalam waktu aku susah or aku senang... ni sebahagian je dari sahabat2 aku ni... tak der plak gambar aku ngan dorang sumer dalam 1gambar... pe2 pun, aku sayang sangat sumer sahabat2 aku... heart them sooooo much la...!!

syarat ke5, kena tag 2 orang kawan haaa... so yang jadi mangsa aku kali ni plak
maziana (sekali lagi)
nana (pun sekali lagi jugak, hehehe...)








No comments:

Post a Comment