Tuesday, January 25, 2011

BEBELAN DI MALAM HARI

huarghhh.., naper la cepat sangat aku rasa ngantok malam ni ni...? mata aku ni rasa cam dah berat sangat dah ni... uhuk3... sebab aku tak der benda nak buat kot.., kena plak baru lepas makan..., memang syok la tido ni... huahuahuahuaaa... burok punya pangai anak dara.., masyaAllah... kalau tau dek bakal mak mertua, kansel tros nak buat menantu ni. mana tak nyer pangai cam hantu.. hahahaa... ehh.., aku tak camtu yer.., harap maklum... (ayat kaver.., mesti baeekk punya.. hehehee...)





tengok.., melalut tak tentu pasal plak dah. mana tak melalut nyer cek kak oii... hamba tak tau nak post sal apa ni... tapi terlebih rajin plak nak hapdate... hah..? abeskan KUCHING TRIP...? eh3, tiba2 tak leh baca ayat tu. hahahaaa... yang tu tunggu dulu yer... hehehee..., bukan nya apa... pic tak select lagi la... lagipun ada 2part je ag kot... pastu abes la.. aku tau.. korang pun dah bosan kan episod tu. ntah haper2 je kan..? tp, DO I CARE..? lalalaa...

k la, aku pun dah tak dah idea nak melalut ni. kalau ada sapa2 yg ada idea nak soh aku melalut sal apa.., pemberitahuan adalah dialu2kan... daaa....







No comments:

Post a Comment