Thursday, January 20, 2011

KUCHING TRIP PART4 (WATER FRONT A.K.A SOURVENIR)

ai tu kitorang g waterfront malam kan...? ai ni kitorang g siang plak. sebenarnya.., sebab akak aku cakap dia nak g beli sourvenir untuk kawan2 dia.., so abang aku cakap kat waterfront la banyak kedai2 yang jual sourvenir... so.., sebab tu la sampai nya kami di sana buat kali kedua... tapi., ai ni mak aku tak ikut sebab dia cakap dah penat sangat dah... mana tak nyer.., 2 hari berturut2 bjalan jauh... sebelum menuju ke deretan2 kedai yang ada.., kami g bgambar dulu kat waterfront ngan pemandangan siang... heheheee... tengok pic je la eh... part ni pic tak banyak sangat pun... 30++ je... lalalaaa....


alffie, cik su n ASTANA....
ni plak bangunan DUN yang kitorang junjung malam tu....





kedai sourvenir pertama yang disinggahi....









wohohooo..., bahaya oooo... hahahaa... ayah aku memang minat ngan benda2 camni...



hmm.., macam2 ada kan...? akak aku pun dah naek pening nak milih dah... dia kata rasa cam sumer dia nak...


ammar dah penat dah..., so duduk je la... dia tak leh nak soh abang aku dukung sebab dia dah janji, kalau nak ikut tak leh soh dukung.... huhuu.., abang ngah abang ngah...






kat dalam ni cam kedai barang antik kot..., entah la... aku tak masok pun.. time ni aku ngah menjelajah ngan akak aku...



aummm..., makan orang.... hahahaa...


test skill menyumpit sket...



lepas dah settle kat sini..., tak settle pun sebenarnya sebab kitorang survey2 je dulu... bila nak belinya...? esok... tunggu datang ngan mak sama.., mana la tau kot2 ada yang mak bkenan nak beli apa2 plak kan...?

destinasi seterusnya adalah g amek adam balik sekolah....


SK BATU LINTANG...


tunggu sambil2 menjamu goreng pisang....


dah tak sabar nak balik tu...



jommmm..., balik............................

esoknya plak..., kami ke DAYANG SALHAH.........................











No comments:

Post a Comment