Saturday, January 8, 2011

GEAR REVERSE

semalam aku betol2 sempat update sal selamat tiba je kan...? haa... meh nak story mory citer penuh. tapi kena reverse la sket ei, kalau tak nanti kang tak penuh la plak namanya.
korang sumer tak payah risau, aku bukan nak membebel panjang panjang pun.., cukup la gambar2 yang menceritakan segalanya... hahahaaa.... dasar pemalas piang....
k, pas maghrib 5hb kitorang btolak ke KL..., sampai dalam kol6 pagi kat umah sepupu aku. plan nya nak rehat2 kat umah sepupu aku la dulu sebelum ke epot. tapi nak dijadikan citer, akak aku ni dah rindu yang teramat sangat ngan putrajaya. so.., kitorang pun g la ke 2 tempat yang selalu dikunjungi time jadi warga putrajaya dulu.... iaitu taman warisan ngan alamanda....
bag family akak aku

bag aku (sama size yg akak aku sefmily kan.., harus laaa.. kata pun aku tak balik... huhuhuu..)

bag mak ngan ayah aku

gambar2 kat bawah ni.., time kitorang makan2 kat taman warisan.... aku ngan akak aku, pekena sup yang sodap itu...









budak kecik ni nak g beli air sendiri la kunun2 nya...




lepas dah settle makan 2 sumer.., kitorang pun menuju la ke alamanda..., sambil2 membunuh masa je pun sebenarnya...




ayah aku cam biasa la, sewa motor. budak kecik ni plak sewa stroller... tak larat makpak nyer nak mendukung beliau...



tapi.., last2 arique yang dok dalam stroller, dia naek motor ngan tok ayah... huhuhuhu...



time otw dah nak balik tu, aku tingin nak makan big apple la plak... so aku ngan akak aku pun pilih la yg set6.. cam biasa, say cheese ngn the alien tak leh tinggal...


kalau aku big apple, akak aku plak dunkin donuts...


destinasi seterusnya adalah meluncur laju ke LCCT... nak lepak2 kat sana la plak... tapi sampai memang la teramat awal.., kaunter check in pun tak buka ag... tapi dah memang terpaksa la kan... bukan ada orang yang anta kitorang pn... huhuhuuu....






big apple itu...





aku adalah terus ketiduran setelah kitorang selamat boarding... sakit kepala menyerang lagi... adoyaii....

malam tu, kitorang selamat sampai kat Kuching dalam kol 9malam... sampai2 je, terus pekena laksa sarawak... huhuhuu... citer 1day, i'll update later k... :)






No comments:

Post a Comment