Monday, January 24, 2011

CINTA 3 SUKU, HERNA DIANA

hobi aku memang baca novel... tapi dah lama dah aku tak beli novel baru. last aku beli, time aku LI tak silap aku. so.., ai tu terbaca belog nana, dia gtau yang dia ada baca 1novel ni..., tajuk CINTA 3 SUKU... cam best jer kan...? so, aku plan nak beli novel tu....




so, malam tu aku kuar ngan abang n kakak ipar aku g boulevard, nak beli barang dapor sambil2 nak g amek mak akak ipar aku yang baru datang dari keL. abang aku soh la aku g popular, beli book wraper untuk buku2 abang long. so aku tak lepaskan peluang la nak cari novel yang bersuku2 tu.

pusing punya pusing rak novel tu, tak jumpa... pusing lagi..., tak jumpa lagi... orang yang Q nak bayar dah makin ramai dah... adoyaii... so, pendamkan dulu niat aku pun g la kat kaunter nak bayar apa yang beli tu...

sampai2 tu aku tanya la....
A: kak, novel cinta 3 suku ada tak...?
C: sik ada.. abes sudah. ari tu ada...
A: ooo..., tima kasih eh...

SIK ADA..... frust ok, tapi nak buat camna kan...?

nak dijadikan citer plak, 2 3 ari lepas tu aku ngan abang aku g spring, nak cari barang sket yang kakak ipar soh beli. lepas dah ciap2 smer tu.., dah otw nak g kat keter dah ni.., aku nampak mph... so, apa lagi... teros nampak cinta 3 suku ooo kat kepala aku ni...

masok2 jer, terus cari... n dapattt... hehehheee....

panjang nau citer, padahal sal beli novel jer kan..? huahuahuahuaa....











No comments:

Post a Comment