Sunday, January 2, 2011

HARI BERSAMA KELUARGA

salam ollss.... my first entry for this year... huhuhu... k2.., nak update secara pantas ni..., banyak benda ag tak buat terutamanya M.A.K.A.N.... huhuhu....

k la, aku nak citer sal ia jumaat sebenarnya ni.. ai tu aku g kedai ngan mak ayah aku. aku pun tak tau aku ngigau apa malam tu, terasa nak pakai baju kurung je... hahaha.., so baju kurung yang bertuah haruslah cotton orange itu..., i loiikeee.... time dok kat kedai ayah, akak call ajak g kb, tapi lepas jumaat la... dalam kol 11 lbh, mapa n family sampai.. nnt aku citer k... kami g kb pun dah lewat dah, dah dekat kol 4 dah pun...

aishh.., biar gambar2 je yang citer kat korang bleh tak...? hehehe..., pemalas piang betoiii budak ni... lalalalaaa.....


ni pic lepas kitorang dah makan2 dah ni... sebelum tu aku naek pasar siti khadijah ngan mak aku. cari barang untuk bawak g sarawak sket2... tapi kata pun ai jumaat kan...? banyak mana je pun kedai yang bukak.

pastu, akak aku ajak naek bazaar buluh kubu. saja nak test naseb ada kedai bukak ke tak. jawapannya........................................................???


OK, aku adalah sangat selekeh, ngan baju yang dah ntah apa2, pakai selipar jepun..., tapiiii.......................... adakukesah? lalalaa....

kedai adalah tertutup semuanya.... hahahhaa.... so, pusing2 je la kami untuk turun tangga dan ke destinasi seterusnya.....




NAGOYA...., ku ingin membeli kain pasang.... sambar sepasang....



haa..., kaen yang hampir2 sama ngan kaen baju aku... yang tu memang untuk buat sarung bantal, kata pun cotton... tapi yang aku tak yer... huhuhuhuuu... nak jugak tu... lalalalaaa...


lepas dah settle.., kami ke wakaf che yeh tapi tak der gambar sebab kejap2 ujan, kejap2 benti... nak snap pic pun kemalasan..., so... non ado picture la jawabnya....

ayah ajak g makan malam plak...., ayah banja... heheheeee.... seronoksss...............



dah selesai makan...?? apa lagi.... balik laa......

hahahaaa..., entry yang sangat tak banyak cakap n tak merapu kan...?











No comments:

Post a Comment