Tuesday, January 4, 2011

TAK LETAK TAJUK BOLEH TAK?

ai ni aku bangun pagi masih ngan perasaan keterujaan. mana tak nya, abang se kejut aku ngan pic baby girl itu... hehehee... nku ngan muka tak basoh ag nyer.., rambut serabai ntah apa2 tak.., terus kuar bilik nak tunjuk kat mak aku.... soooooooooooo cute la dat baby... huhuhuhuuu... geram aku nak cubit pipi dia.., tapi fikiran aku masih waras dan aku sedar itu hanyalah gambar yang tertera di skrin fon aku....

nak tengok gambar...??
em so sori
emak masak kari
pipi abang cantik
macam muka itik....
huhuhuu.., tu lagu yang eesya salu nyanyi sebenarnya... maksud aku... sori ei... aku tak leh nak tunjuk ag gambar baby tu... haaa..., kena la tunggu papa mama dia yang tunjuk dulu ok... bila abang aku dah masok fb dia..., baru la aku bleh curik gambar2 itu dan masok ke sini... lalalaaa.... ini adalah rancangan curi yang diketahui umum ok....
adios amigos asparagos








No comments:

Post a Comment