Sunday, January 23, 2011

KUCHING TRIP PART5 (KEK LAPIS DAYANG SALHAH)

banyak nau part trip ni kan..? hahaaa... kalau aku citer bnyk2 part dlm 1entry jenuh ooo nak nunggu upload gambar... so..., sabar la yer sumer...

k, ai ni nak citer ai yang kitorang g kedai kek lapis dayang salhah plak. tapi sebelum tu kitorang g waterfront dulu. beli sourvenir yang di servey semalam tu. lepas tu baru la berdesup ke KEK LAPIS DAYANG SALHAH....

hmm.., bleh tak tengok pic jer...? aku tak tau nak citer apa la... hehehee....














sudah sampai di tempat yang paling ditunggu2.....





banyak oo tester dia... ko nak berkelah kek lapis kat situ pun bleh... macam2 jenis macam2 perisa ada... rasa cam nak try sumer jer walaupun bukan nak beli sumer..., huahuahuaaa...





nampak tak tu...? aku pun tak tau la camna boleh dorang buat kek camtu... ada nama aku plak tu... rasa cam nak amek bawak balik jer...



kalau nak usha jenis, nama or harga kek lapis, bleh lah zass ke laman web kat atas tu yer...



nampak tak banyak2 gambar kat belakang tu..? tu sumer adalah gambar2 artis yang pernah sampai kat kek lapis dayang salhah ni.... pemes ooo....





haaa.... aku bleh makan proton saga... korang ada...? hahahaaa.... tapi tak beli pun yang ni.... huhuhuuu....






gmbar2 kat atas tu plak, kitorang buat lawatan ke dapor tempat dorang dok buat kek....


haa.., akak tu plak ngah kopek kulit cadbury untuk buat kek lapis cadbury... sangat sedap ok... rasa dia memang choc 100%.... rasa cam nak makan yang tu jer...


my big bro n my mom...


2kotak itu adalah kami yang punya...



budak kecik yang ada kek kat tangan.., buat bekal... huahuahuaaa...



berangan jap.., tak dapat naek.., dapat bergambar pun jadi la....


ni pic candid.., tapi lawa kan..? unic jer pic ni... saper yang snap ni agaknya..? huhuhuu..



isi2 bonet cepat... hujan dah....


otw balik..., abang aku ikut jalan yang ada tol... satu2nya tol yang ada kat kuching tak silap aku....

k la.., pastu kitorang tak g mana2 dah... terus amek jalan balik... sebab malam ada plan plak....










No comments:

Post a Comment