Wednesday, January 26, 2011

SAMBUNG NYAWA

akhirnya.., kini pasti... hahahhaaa... riangnya dalam hati.., naper la rawaida ni kan..? cam epi semacam jer... bukan apa la wei... ai tu jam yang abang aku bagi, rosak. 1st tu aku ingatkan battery abes, tapi cam tak logik la jugak sebab baru ag kan. sekali aku soh la a.ame tolong bawak g kedai jam. kedai tu gtau ada rosak apa ntah, kena tukar barang, dalam rm40 jugak la nak repair tu. mak aih.., postpone la dulu.

apa..? warranty..? warranty dia jauh sangat la nak guna pun. ehmm... pastu dah datang umah abang aku pun, aku still jugak bawak ok, sayang tuu... tadi aku kirim la kat abang aku soh tolong g repair kan. sekali abang aku balik, dia citer yang sebenarnya jam tu tak rosak pun. orang kedai tu just buang battery, pastu dia sembur apa ntah kat enjin jam tu, masok battery balik, then tros hidup. free lagi haa...

mak aihh.., kalau aku anta kat kedai yang a.ame pegi tu tak ke free jugak, tapi free2 duit aku yang melayang. hadoiii.. macam2 betol la...

apa2 pun, saya sangat epi..., hehehehee... :)








No comments:

Post a Comment