Sunday, January 2, 2011

HARI SABTU YANG 010111

HAA.., ni adalah citer ai sabtu plak... ai sabtu, aku ngn mak ikut akak ngn abg ame nk g ada sal kedai dia... aku sebenarnya plan nak g cari jeans..., tapi tak jumpa la plak. tempat pertama yang dituju adalah bazaar buluh kubu lagi sekali... ai ni pemandangannya adalah lagi banyak pintu2 yang terbuka dari yanbg tertutup yer kawan2...


lepak2 jap..., sementara tunggu nak ke destinasi seterusnya....


bila benda yang dicari tak jumpa.., kak ngn mak aku still tak plang ngan tangan kosong.., ada jugak baju yang di shopping dorang... mak aku ada soh aku pilih blouse..., tapi bila fikir2 balik.., takot bazir la plak... so.., lupakan aje....

destinasi seterusnya adalah parkson.... sekali lagi terjadinya peristiwa yang di mana, nak cari benda laen, tak jumpa then beli benda lain... aishh... jeans yang berkenan tak der..., terberkenan kat baju la plak... huhuhuuu... gambar baju tak di snap la plak... nanti aku pakai, aku jaja kat sini ok... harusssssssssss....

pas dah settle kat situ..., semua dah penat dah... otw balik.., singgah depan billion jap.., beli char kueh n keropok lekor yang membuka selera itu..... arique adalah ketiduran sebab dia tak tido pun ag seharian ai tu....




alffie yang tak reti dok diam walaupun kat dalam keter.... aku talk leh nak bayang la camna keadaan otw g KL nanti.... aishhhh...... korang bleh tolong bayangkan tak...? hmmmmm.....











No comments:

Post a Comment