Saturday, January 8, 2011

PONAT

ai ni ari kedua aku n family kat kuching. pagi2 tadi aku ngan mak ikut kak long ada tmujanji ngan doc kt kpj Kuching. tapi tadi bawak baby IK sama sebab nak check sebab nampak cam kuning jer... lagipun budak2 sekarang memang banyak yang kuning kan...? haa..?? nama baby..? ooo.., aku tak gtau ag ei...? heheee.., nama penuh baby IK ialah..., IRIS KHADEEJA BINTI RAHISHAM... haaa... tapi dalam ni aku tulis IK je la yer... huhuhuuu....

k2.., pas g check IK tadi rupa2 nya kuning dia dah tinggi, so... IK warded la sekarang ni... cian dia kena tido toyam2 di bawah sinaran lampu biru malam ni... hopefully IK cepat2 la sembuh yer...

sebenarnya.., aku plan nak citer sal xtvt semalam. tapi mata aku dah rasa tak larat nak buka yang teramat sangat dah ni... penat ooo ai ni kitorang g tawaf kampung budaya sarawak. don't worry be hepi, sal tu aku akan citer nanti. semua aku akan citer la.., tapi lambat ngan cepat jer... huhuhuuu.... k la.., malam ni nak kena kumpul tenaga untuk esok plak ni sebenarnya, esok pagi2 ag nak kena berjalan jauh plak ni... lagi jauh dari tadi... aishh....

tunggu aku hapdate yer tawan2... :)








No comments:

Post a Comment