Friday, January 21, 2011

FACEBOOK SHUTTING DOWN...???

Di pagi hari yang indah ni..., apa yang aku nak bebel eh...? hmm....
k.., dengar2 kata facebook shut down bulan 3 ni.., betol ke...?

mula2 bila dengar sal ni.., aku buat tak tau jer..., sebab banyak sangat rumors yang ntah apa2 kan sekarang ni... ai tu plak (aku dah lupa tarikh), dalam tv news gtau tu hanyalah sekadar khabar angin semata, dan dinafikan bahawasanya fb akan di shut downkan... tapi.., 2 3ari selepas tu pun ada ag yang dok cakap sal ni... so.., abang aku pun soh la aku google sal ni untuk tau citer yang sebenarnya.....

first aku google.., aku dapat yang ni .... yang ni plak yang dah di update....

hmmm..., march 15... dah tak lama tu... hahahaha... gni la..., tak yah nak amek port sangat hal ni... just take d secure way... kalau betol 15/03 fb dah tak der.., nak buat camna kan...? kalau still ada.., kita guna je la... for those who are addicted ngan fb ni.., bawak2 la bersabar yer... kita just wait n see what will happen...

bagi aku..? kalau dia dah nak shut down nak buat camna kan...? aku bukan ada pertalian darah pun nak g gtau Mark Zuckerberg tu soh dia jangan shut down kan, kalau dia betol2 nak buat camtu la... ntah la... kita tunggu dan lihat la yer... yang aku tau.., aku bukan tunggu 15hb.., aku tunggu 17hb... hahahaaa....








No comments:

Post a Comment