Thursday, December 30, 2010

BEBELAN DI PETANG HARI

kesimpulannya... hahahaaaa..., belom apa2 dah kesimpulan... kalau buat dalam essay BM camtu memang sah2 dapat... dapat apa...?? dapat penampor... apa tak nya..., tak penah dibuat orang stat ngan kesimpulan. pendahuluan ko nak letak kat ane...? paling last...? haaa..., ko marking sndiri la ko punya paper jawabnya... apa yang aku bebel ni...? ntah la, aku pun tak tau... tiba2, tangan aku terklik kat new post, then tangan aku pun menari2 la kat keyboard ni haa...

yaa..., aku tau... belog aku ni memang tak berilmiah lansung. tak leh dijadikan sumber bacaan yang berfaedah pun. tapi.................. DO I CARE...?? aku buat belog ni pun, asal2nya sebab aku boring time dok umah akak aku kat kedah dulu, kebetulan tengok akak aku ada belog cam best je... aku pun memang suka nak menulis ni.., cuma kadang2 idea memang kedaung la... disamping tu, bleh la aku prac aku nyer typing skill... bleh dikatakan jugak aku buat belog ni sebab hobi, journey of my life, my electro diary... ko ado tulis nota panjang2 dalam ko nya diari kah...? tentu ko tulis apa yang terjadi kat ko 4 da whole day kan...? n mungkin gak ko nak citer part2 penting je, yang epi, yang sedih tu masing2 punya suka la kan. so..., same goes to me la... dah ni diary aku, benda2 yang jadi kat diri aku je la yang aku citer pun. kadang2 tu mungkin la, ada something yang boleh dikatakan ilmiah aku nak share tak tau bila la lagi tu tapi memang betol2 kadang2 jarang2 bebenor la. diari, sumer orang tau tempat ko nak hilangkan tensen, tempat ko nak share apa yang ko alami, apa yang ko lalui... so.., perlukah ko tensen kan diri ko di 'diari' ko sendiri dengan membuat nota2...? kalau aku..? tidak sama sekali... bukan bermaksud aku tak suka baca bahan2 ilmiah.., jangan membuat kesimpulan terlebih dahulu daripada pendahuluan yer kawan2... kalau aku tak suka baca bahan2 ilmiah, tak der maknanya kau nak baca buku2 motivasi bagai kan...? tapi maksud aku disini ialah..., ada masa kita bleh isi otak ngan bahan2 yang berat, ada masa kita bleh timer bahan bacaan yang ringan2 je, yang sempoi2... yang relax2.., yang tak sesakkan otak...

tujuan aku citer sal ni...? memang tak der tujuan, sebab aku type ikut suka ati aku je ni... aku dah kata kan tadi, aku tak dak idea pun sebenarnya. huahuahuaaa... cuma.., aku ada la terbaca kat belog2 orang laen cakap ada yang komen belog dorang tak berilmiah. orang yang komen tu, kalau ko nak baca bahan bacaan ilmiah.., g la cari belog yang tulis2 sal tu.., jangan la nak komen kat tuan punya belog tu cakap tak berilmu la, apa la... dorang punya belog.., dorang punya suka la nak citer sal apa kan...? aishh.., dah panjang bebenor aku membebel ni... dah la mengarut ntah apa2..., tiba2 jer nak emo tak pasal2..., sila jangan tensen2 baca belog ini yer.... huhuhuuu....

peace no war... ;) c(-:









No comments:

Post a Comment