Sunday, December 5, 2010

HAPPY SUNDAY

salam ari ahad... sebenarnya aku tak tau pun nak merapu2 ikan kerapu apa di hari ahad yang hujan bukan bak gerimis mengundang ni. so, ngadap lappy je la kejer aku. semalam aku tak hapdate pun belog aku ni.., so ai ni seboleh2 nya aku kena la merapumengarutikutsukaatiaku jugak... hehehehee...

petang tadi aku n family attend kenduri kat melor. dah lama oooo tak makan gulai kat kenduri orang kawen ni... dah la sedap plak tu gulai dia tadi. mula2 tu amek sket je la, bila rasa sedap rasa nak tambah, tapi malu la plak. muahahahaa.... gulai yang buat kat umah bukan tak sama dengan yang kenduri sebenarnya, tapi feel dia 2 berbeza. kalau gulai aku kawen, lagi2 la berbeza feel tu kan...?? muahahahaa... tapi yang tu tunggu la dulu yer... huhuhuuuu....







No comments:

Post a Comment