Tuesday, December 14, 2010

NASI KERABU GOLOK

first of all, i present to u... the besday girl... hahahaa... k3... semalam kitorang makan2 kat nasi kerabu golok. sebab mak aku cakap dah lama tak makan kat situ kan...


budak kecik yang buat kedai makan tu cam umah sampaikan atas meja pun dia nak baring2 golek, adoyaii....

ni muka suami isteri itu.., huhuuu.... arique tu, aku soh dia pandang camera buat peace, bleh pulak dia pandang belakang n buat peace kat belakang. dia buat kat saper pun aku tak tau la... aishh...


wif my lovely mom... :) time ni sebenarnya nak adik alffie masok gambar jugak, tapi dia dok ingat nak maen jer, tu yang nampak tangan sket jer tu... huhuuu...




my dad... ayah aku order nasi goreng jer malam tadi... so, order ayah aku yang paling awal sampai. yang laen pun cepat jer, tp yang ayah aku punya ni memang super duper cepat la... sepantas kilat.... like tounge twister... haaa....

betty bought a bit of butter, but the butter betty bought was bitter, so betty bought another bit of butter, to make the bitter butter better....




ni plak, kitorang punya menu, nasi kerabu ayam bakar. biasanya aku mintak campur ayam n daging bakar, tapi malam tadi daging dah abes la plak... so, akur jer la ngan apa yang ada... huhuhuuuu.... sedap ooo....

zoom plez... hahahaa... saja nak bg terliur.... :)

bukti kesedapan nasi itu, licin ooo kami makan... hehehee.... kulit telur masin tu tak kan la nak telan jugak, iyo idok...? haaa....


aku ngan besday girl itu... hehehee....


tak puas ati sebab pic kat dalam kedai tudung dia tak elok... hahaha.... sebelum naek keter pun jadi... menggedik jap... lalalala....


pic ni ayah yang tolong snap, thanx dad... adeq nampak lagi tinggi dari kak... hahaha.., suker suker suker.... :)






No comments:

Post a Comment