Tuesday, December 28, 2010

KERJA LAST MINUTE

semalam dah panjang dok mengarut ntah kemana, ai ni tak dak idea la plak nak ketuk keyboard. aduhaiii... malam tadi aku dok layan muvee jer.., sampai tertido.., pagi ni pagi2 ag angkut lappy kuar baru la tkocoh2 nak sambung reg e-recruIT yang tak ciap ag... aduyaiii rawaida..., rawaida... suka sangat tau buat kejer last minute... yess..., dats me... lagi2 kalau nak buat assignment..., jangan harap ala aku nak buat awal2... bukan aku tak pernah nak buat awal2.., tapi setiap kali aku buat awal, mesti ada yang tak betol, mesti ada yang nak kena buat balik, mesti nak kena print banyak2 kali, tapi still jugak ada yang salah. paling koman, tentu banyak typing error... tambah2 ag course aku ni.., satu typing error pun dah kena deduct mark..., dushh.. hahahaaa... tapi.., bila aku buat last minute biasanya tak der la plak yang salah ke, nak kena buat balik ke... kalau ada typo pun, time2 last minute ni dapat la plak aku detect sebelum print tu, so tak der la timbulnya masalah bazir ink printer aku, bazir kertas aku... wahahaha... dasar kedekut betol... ^-^

tu sal assignment.., kalau study plak... kalau lagi sebulan, seminggu nak exam tu, kalau nampak aku pegang buku, memang kawan2 aku salu buat muka cam nampak hantu. huhuuuu... orang lain dah dok kalut buat short note la, mind map la..., dok study yang tu kehulur kehilir..., aku plak...? ntah la..., apa yang aku buat eh...? aku bukan tak tingin ooo tengok orang dok study bagai nak rak, result final nanti tentu gempak kan...? niat tu ada.., tapi tiap kali aku nak menunaikan niat tu.., mula la datang penyakit M(bak kata akak aku..) time tu, konon ada la mood nak study sambil2 dengar lagu ke kan...? tapi sekali bila dah bukak lappy, aku on9 manjang jugak la jawabnya. layan belog, layan fb... tapi sem lepas aku cam tak on9 sangat la kan sebab line yang buat prob yang hamat. buat sakit ati jer... kalau aku on9 secara tak hengat dunia pun time dah pagi2 buta, line elok je time tu. sebab sumer orang dah tido kot... aku dok buat apa tak tido...? sebab aku baru bangon... huahuahuaa... aku suka tido pas maghrib biasanya. then, bangon balik dalam kol11 lbh ke.., kalau ada kejer nak kena buat. kol12 ker, kol1++ ke kalau tak der benda2. kalau dah tak der kejer nak buat lepas semayang, time ni la aku hapdate belog jap, blogwalking ke... bukak fb... tapi kadang2, aku tak buat apa pun. pas semayang tido balik... heheheheee...

dah3.., dah melalut dah aku ni... hahaha... apa ag ei aku nak citer ni..? ehmm... k la... niat asal tak terlaksana ag ni... aku nak chin chow la dulu, nak settle kan yang tu dulu.... huhuhuu... daaa....







No comments:

Post a Comment