Friday, December 31, 2010

JATUH CINTA

tiba2 aku bosan tengok belog aku sendiri yang memang lagi banyak tulisan berbanding ngan gambar ni... dah la tulisan kecik2 kan, hitam plak tu... memang tak menarik la aku rasa... hmmm... bab tu tak pe i/Allah akan aku perbaiki bila kerajinan aku datang. tapi..............., kalau bab tak banyak gambar tu memang tak boleh nak tolong la buat masa ni... kenapa...? sila kesiankan diri saya yang tidak punya camera ini... uhuk3... aku pinjam camera akak jer pun sebelum ni, dah nama pun pinjam memang tak dapat la nak ngan aku 24/7 kan...? nak harapkan camera fon aku...?? memang nanti korang nak kena sepetkan mata la sebab gambar memang yang tidak berkualiti, blurrr... huhuhuuu... kata minat bergambor, tapi camera tak dok.... huhhhh.... kesiaannnn.................

ada sapaer2 kesiankan saya tetiba saya nak hadiahkan saya camera tak...? sambil kelip2 mata banyak2 kali buat muka budget comey pang kat diri sendiri... camera biasa2 je pun haa...... tapi kalau dapat warna cam kat bawah ni, syok jugak.... bleh tambah koleksi orange of mine..., huhuhuuuu.....



tak der orang nak bagi yang biasa2 tu...? tak pela, kalau tak dapat yang tu..., yang kat bawah ni pun jadi laaa.....


















OLYMPUS E-PL1............aku sudah mula jatuh cinta sama ini encik olympus, warna putih tu sangat ensem kurasakan... huhuhuhuuu tiba2 hilang entah kemana saya itu



encik olympus E-PL1 ni sebenarnya camera digital jer, tapi dia boleh menghasilkan gambar2 yang sama kualitinya dengan DSLR... nak citer lebih2 tak reti la plak aku.., aku baca sal dia ni pun kat belog redmummy. kalau dah dapat gambar yang lebih kurang sama cantiknya dengan DSLR yang saiznya jauh berbeza lebih comey itu, haruslah aku jatuh cinta sama yang ini... hehehehee.......

ada tak saper2 nak bagi hadiah kat aku ni...? :((

tak malu minta hadiah..., huuuuu....







No comments:

Post a Comment