Friday, December 31, 2010

BENGKAK GUSI

alkisah tersebut la kisah sebuah kisah yang berkisahkan kisah yang dikisah oleh sang pengkisahhhh.... raya korban ai tu, memang banyak yang teramat la daging korban yang orang bagi walaupun family aku tak korban taun ni... tapi, rime raya ai tu, memang tersangatla seksa kurasakan sebab gusi bahagian bawah ku bengkak... ingatkan naper la..., sejak dari sebelum final ai tu lagi.. tapi aku buat tak tau je la... malas nak amek port walaupun kalau nak makan memang seksa sangat2... tambah2 time raya la kan, memang sah2 la banyak lauk daging je... terliur nak makan, tapi time makan tu, rasa cam nak kunyah ngan gigi depan, huhuhuuuu.... dah lama2 sket, lama2 sket pun berbulan2 jugak la....bengkak dah agak kurang, sakit pun kadang2. 2 3ari lepas..., aku belek2, maen2 doktor2 gigi ngan diri sendiri sebab rasa cam ada something je kat gusi aku kan... haaa..., rupa2nya.... gusi ku sudah pecah dan tersembul la sket gigi bongsu ku.... hahahaa.., patutla seksa sekali kurasakan... sebelum ni aku dengar citer2 orang je yang nak tumbuh gigi bongsu sampai demam2 bagai, bila dah terkena kat diri sendiri, haaa baru ko tau betapa hazabnya... adoii..., arap2nya dah tak bengkak la gusi aku ni.., susah aku nak makan... :(






No comments:

Post a Comment