Saturday, December 4, 2010

JUMAAT YANG JAM

hari semalam adalah hari jumaat... or ada sesaper yang semalam hari dia bukan jumaat..? kat planet marikh ei...? lalalalaaa.... :)

semalam aku kuar ngan akak aku. plan nya nak g maen bowling, tapi sebelum semuanya berjalan ngan lancar terpaksa menempuhi cabaran yang betol2 mencabar iman ooo.... cabaran apa...? tak nak citer bleh tak sebab tak tau nak citer cmna. kalau aku maen citer jer kang, tak faham plak. kalau nak bagi faham nak kena citer situasi dia satu2, terover panjang la plak. so, tak yanh citer ei. cukup la sekadar aku cakap ada tuan punya keter yang dok kalut2 sal keter orang lain, sedangkan sebenarnya masalah berpunca dari keter dia... adoyaiiiii.... memang kekasikatan kehatian kejiwaan keragaan la... dah la jammed giler2 kat kb semalam...

pic g maen bowling tak banyak pun, so aku rasa cam malas jer nak masukkan kat sini(alasan semata... huahuahuaa...) lagipun pic2 tu kat dalam camera ag, akak aku tak save ag... :)

ari ni ari sabtu kan...? hehehehe....





No comments:

Post a Comment