Wednesday, December 15, 2010

TAK TAU NAK LETAK TAJUK APA

berkeudara dari kedai ayah aku... memang best giler sebab pak badol sekarang dah ada 3G... memang ko klik jer, berdesup dia kuar. hahahaa.... sangat teruja hokey...

ai ni aku g drive ag untuk sejam, tak larat nak buat 2jam ai ni sebab aku tak berapa sihat. tadi pun ku gagahkan jua badan yang tak larat bercampur malas ni untuk buat sejam jer ai ni. think positive, only for an hour, kejap jer pun. dah la semalam dah tak g. hahaha..., mind set itu penting yer murid2... tapi ai ni, lepas blaja aku tak balik umah terus sebab ayah aku banyak keje, so haruslah aku melepak kat kedai ni till petang nanti. tapi ai ni balik awal sket kot sebab cian mak aku jaga alffie ngn eesya sorang2 kat umah, lagiplak petang ni nak g spital plak. batok aku pun makin menjadi2 ni... tak larat dah dada ngn tekak aku ni... apa...? klinik...? adoyaii..., klinik 2 apa...? hahahaha.... kalau g klinik tentu doc bagi ubat batok kan...? aku ngan ubat batok ni, memang tak ngam dari kecik ag... huhuhuhuhuhuu....

k la.., lapor la plak... aku nak g isi perot ngn nasi dagang jap... huuhuu... daaa.... :)








No comments:

Post a Comment